وقتی نیستی
دل نوشته های من
azad
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
ای توبه ی شکسته ام
D i S s L o V e - Aʟıяεzα
اینجاهمه چی درهم
آدوین
تنهای تنهای تنها
برای عزیزترین کسه من
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشق و آدرس fatemeh20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 37
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 29529
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
fatemeh

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, :: 15:44 :: نويسنده : fatemeh

از عذابه رفتنه و میسوزم تو اوجه غربت

واسه ی بودنه باتوندارم یه لحظه فرصت

اینجا اشکه تو چشامو به کسی نشون ندادم

اگه بشکنه غرورم خم به ابروم نمیارم

وقتی نیستی هرچی غصه ست توصدامه

وقتی نیستی هرچی اشکه تو چشامه

ازوقتی رفتی دارم هر ثانیه از غصه ی رفتنت میسوزم

کاش که بودیو میدیدی که چی آوردی به روزم

حالا عکست تنها یادگاره از تو

خاطراتت تنها باقی مونده از تو

وقتی نیستی یادتو هرنفس آتیش میزنه به این وجودم

کاش از اول نمیدونستی من عاشقه تو بودم

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت18:38---12 خرداد 1393
عادت ندارم درددلم رابه کسی بگویم،پس خاکش میکنم زیرچهره ی خندانم تاهمه فکرکنند،نه دردی دارم ونه قلبی!

سارا
ساعت11:04---8 خرداد 1393
سلام ابجی ممنون که اومدی وبم....
وبت عالیییییییییییه..
لایک...
جملات زیباهستن....


جواد
ساعت23:41---29 ارديبهشت 1393
سلام عزیزم
مطالب خیلی قشنگی بود امیدوارم همیشه موفق باشی


mytakta20
ساعت20:10---12 اسفند 1392
همیشه مطالبت رنگ و بوی مهربونیه خاص خودشو داره و یه جوری باهاشون اروم میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: